Mercor

Сервісне обслуговування від МЕРКОР Україна. Все, що Вам потрібно знати

#ВівторкизМЕРКОР

Вітаємо вас на сторінці навчальних статей МЕРКОР. Саме тут ми щовівторка публікуємо цікаві статті на галузеві теми. Приєднуйтесь!

Сервісне обслуговування від МЕРКОР Україна. Все, що Вам потрібно знати

Як часто потрібно проводити періодичні технічні огляди обладнання Mercor?

Періодичні технічні огляди та обслуговування приладів, що входять до системи гравітаційного димовидалення (зенітні ліхтарі та люки димовидалення, вікна димовидалення та пульти керування для цих пристроїв) слід проводити кожні 6 місяців.

 

Періодичні технічні огляди та обслуговування протипожежних вентиляційних пристроїв (протипожежні клапани, вентилятори, пульти керування для цих пристроїв), відповідно до положень технічної та експлуатаційної документації, повинні проводитися кожні 12 місяців.

 

Перевірки повинні проводитися протягом усього терміну експлуатації обладнання, тобто протягом гарантійного періоду, а також після його закінчення.

 

Інформація про частоту перевірок міститься в технічній та експлуатаційній документації приладів — Скористайтесь розділом “Завантаження”, підрозділ “Інструкції з монтажу, експлуатаційно-технічні регламенти”.

 

Яка вартість продовження гарантії на обладнання, виготовлене компанією Mercor?

Пропозиція на поставку обладнання включає максимально гарантійний термін. Можна продовжити цей період, якщо регулярні технічні перевірки та обслуговування встановлених пристроїв буде проводити компанія МЕРКОР Україна.

 

Хто має право перевіряти пристрої протипожежного захисту виробництва Mercor?

Проводити перевірку обладнання протипожежного захисту виробництва Mercor може виробник або компанії, які мають відповідний дозвіл, виданий виробником.

 

Чи можна підписати договір на обслуговування з МЕРКОР Україна?

Меркор Україна пропонує співпрацю на основі разових замовлень або постійного договору на обслуговування. Укладення такого договору надає Вам великі переваги, такі як: нижча ціна на технічний огляд, моніторинг дат проведених перевірок або виїзд на об’єкт для ремонту обладнання швидше за встановлені терміни. Якщо Ви хочете дізнатись більше про договір на обслуговування з МЕРКОР Україна — напишіть нам на [email protected] або залишіть заявку тут (у полі “Ваше питання стосується цієї категорії” оберіть “Сервіс”)

 

Як можна повідомити про проблему з пристроєм або системою Mercor?

Для пристроїв, на які поширюється гарантія, надішліть, будь ласка, наступні дані на [email protected]

  1. Повідомлення, що містить стислий опис несправності;
  2. Найменування та місцезнаходження об’єкта, де встановлені пристрої Mercor;
  3. Свої контактні дані;
  4. Номер договору чи рахунку, що підтверджує придбання пристроїв. 

Ми сконтактуємось з Вами, як тільки розглянемо Вашу заявку.

Для пристроїв, на які більше не поширюється гарантія, надішліть, будь ласка, електронний лист з інформацією про проблему на [email protected]  або зв’яжіться з нами за телефоном +38 (032) 242 03 48

 

На яку адресу можна надіслати рекламацію?

Для того, щоб подати скаргу, потрібно спочатку надіслати повідомлення на: [email protected]

Повідомлення повинно містити короткий опис несправності, найменування та місцезнаходження об’єкта, де встановлені пристрої, контактні дані заявника та номер договору чи рахунку-фактури, що підтверджує покупку. 

Фахівець, який розглядає скаргу, зв’яжеться з Вами та повідомить про адресу, на яку повинен бути надісланий несправний пристрій.